۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

بستن تنگه هرمز و فرار سربازان آمریکائی

سردار پنج چفیه
سردار سرلشگر ژنرال پنج ستاره یا در واقع پنج چفیه، حسن فیروزآبادی هفته پیش با اقتدار اعلام کرد که هرگاه ولی فقیه، رهبر مسلمانان جهان و امید مستضغفان گیتی امر کند و اذن دهد، خود را به تنگه هرمز خواهد انداخت و آنرا مسدود خواهد کرد. سردار پنج چفیه افزود که با این اقدام رفت و آمد نفتکش‌های دول معاند متوقف خواهد شد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی زده خواهد شد.

فرار سربازان آمریکائی
قدرت‌های استکباری و رسانه‌های استعماری که هنوز هم از این ضربه مهلک به خود نیامده‌اند در همان گیج و ویجی ناشی از این مشت محکم، این خبر را در سراسر جهان پوشش دادند. با بازتاب گسترده این خبر، تلویزیون‌های یاوه گوی استکباری با نشان دادن تصاویری از جثه سردار فیروزآبادی و یادآوری حجم و وزن بدن او به تشریح پیامدهای عملی شدن این تهدید مرگبار پرداختند. رسانه‌های آمریکائی گزارش داده‌اند که سربازان و افسران آمریکائی که به شدت از تهدیدات سردار فیروزآبادی ترسیده‌اند، فوج فوج واحدهای نظامی خود در گوشه و کنار خلیج فارس را رها کرده و از خدمت فرار کرده‌اند. 

فاجعه زیست محیطی در خلیج فارس
از آنسو سازمان‌های محیط زیست نیز واکنش نشان دادند. این سازمان‌ها شدیداً هشدار دادند که افتادن سردار فیروزآبادی به آبهای تنگه هرمز باعث افزایش شدید و ناگهانی عفونت و فضولات سمی در این آبها می‌شود و در پی برهم خوردن تعادل زیست محیطی در این آبراه، ماهیان و دیگر آبزیان خلیج فارس و دریای عمان تلف خواهند شد. سازمان‌های محیط زیست اکنون امیدوارند که اگر سردار فیروزآبادی به سربازان آمریکائی و زن و بچه آنها رحم نمی‌کند دستکم دلش به حال ماهی‌ها، کوسه‌ها و خرچنگ‌های زبان بسته بیفتد و از انداختن خود به تنگه هرمز خودداری کند.


قسمتی از جثه سردار فیروزآبادی